Ataoğlu: “Koop-Süt, Zirai Levazım ve Binboğa Halkın Malıdır, Yaşatacağız”
- ozerginliibrahimkk
- 13 Ağu 2025
- 1 dakikada okunur




Başbakan Yardımcısı, Turizm, Kültür, Gençlik ve Çevre Bakanı Fikri Ataoğlu, Koop-Süt, Zirai Levazım ve Binboğa Yem Fabrikası çalışanlarının maaşlarının bugün itibarıyla hesaplara yatırıldığını duyurdu. Gecikmeden dolayı üzgün olduğunu belirten Ataoğlu, maaşların ödenmesini bir başarı olarak değil, kurumların geleceğini kurtarmanın esas hedef olduğunu vurguladı.
Ataoğlu, bu üç kurumun tasfiye edileceği veya özelleştirileceği iddialarını kesin bir dille reddederek, “Zirai Levazım, Koop-Süt ve Binboğa halkımızın ve üreticimizin malıdır. Bu kurumları sadece yaşatmakla kalmayacağız, aynı zamanda geliştireceğiz” dedi.
Çalışanların gelecek kaygılarını anladığını ifade eden Ataoğlu, iş güvencelerinin korunması ve sürdürülebilir bir yapının sağlanması için titiz bir çalışma yürüttüklerini belirtti. Reform sürecinde “İşi ehline bırakma” ve “Teknik kurumlarda teknik kadrolara öncelik verme” ilkelerinin esas alınacağını aktardı.
Kurumların geçmişteki güçlü dönemlerini hatırlatan Ataoğlu, 2016-2018 yıllarında yakalanan yüksek kârlılık seviyelerine yeniden ulaşmayı hedeflediklerini söyledi. “Kurumlarımızı çökerten eski anlayışı yıkmak ve toplumsal çıkarları önceleyen reformcu bir yaklaşımla hareket etmekte kararlıyız” diyen Ataoğlu, atılacak adımların halkın kurumlarını güçlendirmeyi amaçladığını ifade etti.






Yorumlar